Kereső

Archívum

Húrozás

2010.05.16. 10:27 :: -COUNTER93-(METALCORE)

Mivel amit potom pénzért vettem gitárt,annak  volt 1 szakadt húrja!Pár oldalon olvastam,hogy nem jó az hogyha felteszek 1 újhúrt mert annak más lesz a csengése a töbihez képest!Ezért elmentem 1 hangszer boltba ahol kértem akusztikus gitárra való húrt ami 1500Ft-ba került és meg volt benne az összes az E-A-D-G-B/H (húr de általában B-nek szokták irn,[megin okosodtunk :P})-E' .Otthon egyböl rá kerestem pár youtube-os videóra és találtam is egyet, itt a linkje ha kell valakinek: https://www.youtube.com/watch?v=HSIQ10DImmA&feature=related
én ez alapján csináltam meg és szerintem jól sikerült!Mint emlitetem volt 1 húr ami be volt szoroluva ott a hangolo kulcsoknál abba a fehér henger szerü vmibe!Ugy hogy a hangoló kulcsokat leszereltem  és nem tudom pontosan de ahogy a résen kicsit meg feszülve kiszedtem akkor vettem észer hogy kijött magátol a húr!Ezt eljátszotam egy másiknál is mert ott is be volt szorulva de ott már könyeben ki jött!Még 1 kis okoség ha letörik az a fehér hangoló kulcsnak az a fehér része amivel hangolod akkor 1 fogó segítségével be tudod hangolni de ez csak rövid távon jó mert elégé fárasztó meg macerás egy komplett részt már kapsz 3200Ft-ért tudom nem olcsó de hosszú távon ez a biztos meg oldás vagy egy ismeröstöl kunyizni kell 1 olyan biz-bazt :P!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gitarozom.blog.hu/api/trackback/id/tr122006689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása